Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design robotického sběrače golfových míčků
Myška, Miroslav ; Bukvald, Jiří (oponent) ; Sládek, Josef (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvořit robotický sběrač golfových míčků a dobíjecí stanici, tedy systém, který automatizuje proces sběru míčů na golfových cvičných plochách. Robot nahradí lidskou manuální činnost ve sběru a eliminuje riziko poranění obsluhy cvičné plochy. Zároveň respektuje funkční, psychologické, ekologické a estetické nároky. Vymezuje se dnešním standardním principům sběru za přítomnosti obsluhy a prezentuje nový způsob obsluhy cvičné plochy.
Sborník: Až já budu velká
Fiedlerová, Anna ; Vítková, Lenka (oponent) ; Štindlová, Marie (vedoucí práce)
Praktická část bakalářské práce spočívá v realizaci série maleb, kreseb a fotografií reflektujících téma odchodu z domova a hledání nového. Dále se nad celým autobiografickým příběhem vznáší lidová píseň „Až já budu velká“. Tematizována je i postava selky a její povolání, cíle a postoje, protože právě ona se stává společníkem a rádcem autorky.
Počítačová hra pro více hráčů
Kudr, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem mojí práce je seznámení se základy tvorby počítačových her. V této práci je možné nalézt například základní informace o tvorbě herní scény, změnách stavu hry pomocí událostí z uživatelského vstupu a jednoduché řešení hry pro více hráčů. Pomocí získaných znalostí navrhuji jednoduchý tankový simulátor pro více hráčů v síťovém virtuálním prostředí.
Simulace skladu a optimalizace rozmístění produktů za účelem zvýšení propustnosti skladu
Kočica, Filip ; Kolář, Martin (oponent) ; Kodym, Oldřich (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku alokace produktů do lokací ve skladu za pomoci moderních meta-heuristických přístupů v kombinaci s realistickou simulací skladu. Práce poskytuje grafický nástroj umožňující sestavení modelu skladu, generování syntetických zákaznických objednávek, optimalizaci alokace produktů za pomoci kombinace state of the art technik, simulátor vytvořeného modelu skladu a nakonec nástroj pro hledání nejkratší cesty objednávky skrze sklad. Práce také uvádí porovnání různých přístupů a experimenty s vytvořenými nástroji. Podařilo se optimalizovat propustnost experimentálního skladu na téměř dvojnásobek -- 57%. Přínosem této práce je možnost vytvoření modelu plánovaného či již existujícího skladu a jeho simulace i optimalizace, což může značně zvýšit propustnost skladu a pomoci detekovat a odstranit vytížená místa. To může vést k ušetření zdrojů či pomáhat v plánování. Dále tato práce přináší nový způsob optimalizace skladu a nové optimalizační kritérium.
Nástroj pro výpočet světelných map
Růžička, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro výpočet světelných map. Cílem práce je popsat a demonstrovat všechny kroky, které jsou nutné při tvorbě světelných map, zejména proces rozbalování geometrie trojrozměrných objektů pro získání mapování a následný výpočet stínování pomocí metody sledování paprsků. Části návrhu a implementace aplikace se zaměřují na popis scény a použitý zobrazovací engine. Práci uzavírá několik experimentů, které jsou doloženy obrázky a shrnutí práce s námětem pro další vývoj.
Simulace skladu a optimalizace rozmístění produktů za účelem zvýšení propustnosti skladu
Kočica, Filip ; Kolář, Martin (oponent) ; Kodym, Oldřich (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku alokace produktů do lokací ve skladu za pomoci moderních meta-heuristických přístupů v kombinaci s realistickou simulací skladu. Práce poskytuje grafický nástroj umožňující sestavení modelu skladu, generování syntetických zákaznických objednávek, optimalizaci alokace produktů za pomoci kombinace state of the art technik, simulátor vytvořeného modelu skladu a nakonec nástroj pro hledání nejkratší cesty objednávky skrze sklad. Práce také uvádí porovnání různých přístupů a experimenty s vytvořenými nástroji. Podařilo se optimalizovat propustnost experimentálního skladu na téměř dvojnásobek -- 57%. Přínosem této práce je možnost vytvoření modelu plánovaného či již existujícího skladu a jeho simulace i optimalizace, což může značně zvýšit propustnost skladu a pomoci detekovat a odstranit vytížená místa. To může vést k ušetření zdrojů či pomáhat v plánování. Dále tato práce přináší nový způsob optimalizace skladu a nové optimalizační kritérium.
Sborník: Až já budu velká
Fiedlerová, Anna ; Vítková, Lenka (oponent) ; Štindlová, Marie (vedoucí práce)
Praktická část bakalářské práce spočívá v realizaci série maleb, kreseb a fotografií reflektujících téma odchodu z domova a hledání nového. Dále se nad celým autobiografickým příběhem vznáší lidová píseň „Až já budu velká“. Tematizována je i postava selky a její povolání, cíle a postoje, protože právě ona se stává společníkem a rádcem autorky.
Stroje pro sklizeň píce: příprava výukových materiálů
ZUKAL, Martin
Tato práce poskytuje přehled o strojích pro sklizeň píce. Práce je rozdělena do kapitol podle jednotlivých typů strojů a poskytuje pohled na jejich agrotechnické požadavky, rozdělení, popis základních prováděných operací a popis jejich základního fungování. Práce by měla sloužit jako doplňující výukový text pro studenty Katedry zemědělské, dopravní a manipulační techniky Zemědělské fakulty Jihočeské univerzity. Informace a parametry jsou zjištěny z odborné literatury o zemědělské technice, propagačních materiálů a internetových stránek výrobců a prodejců této techniky.
Nástroj pro výpočet světelných map
Růžička, Tomáš ; Pečiva, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro výpočet světelných map. Cílem práce je popsat a demonstrovat všechny kroky, které jsou nutné při tvorbě světelných map, zejména proces rozbalování geometrie trojrozměrných objektů pro získání mapování a následný výpočet stínování pomocí metody sledování paprsků. Části návrhu a implementace aplikace se zaměřují na popis scény a použitý zobrazovací engine. Práci uzavírá několik experimentů, které jsou doloženy obrázky a shrnutí práce s námětem pro další vývoj.
Počítačová hra pro více hráčů
Kudr, Michal ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem mojí práce je seznámení se základy tvorby počítačových her. V této práci je možné nalézt například základní informace o tvorbě herní scény, změnách stavu hry pomocí událostí z uživatelského vstupu a jednoduché řešení hry pro více hráčů. Pomocí získaných znalostí navrhuji jednoduchý tankový simulátor pro více hráčů v síťovém virtuálním prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.